سایبان مغازه میوه و تره بار توسط سایبان برقی شاهد به اجرا رسیده است با مشاهده ی عکس های گرفته شده توسط تیم سایبان شاهد به حرفه ای بودن این تیم پی ببرید و برای اطلاعات بیشتر راجع به این پروژه این مقاله را دنبال کنید.

برخی از مزایای سایبان مغازه برای میوه فروشی

از مزایای سایبان مغازه برای میوه فروشی میتوان به جلوگیری از تابش آفتاب و خراب نشدن میوه ها اشاره کرد که برخی از صاحبان میوه فروشی از گرمای شدید آفتاب که به داخل مغازه نفوذ میکند و باعث خرابی میوه ها و سبزیجات می شود شکایت دارند پس سایبان مغازه اجازه ی ورود هیچ گرمایی به داخل مغازه نمی دهد و باعث تازه ماندن میوه ها و سبزیجات می شود.

اگر به بازار تره بار رفته باشید میبینید که برخی از غرفه های آنجا هم سایبان مغازه نصب کرده اند تا حالا فکر کرده اید که چرا ،شاید با خودتان بگویید که آنجا سقف دارد پس چه احتیاجی به سایبان برقی دارد ؟

بعضی اوقات پیش می آید که ما از یک غرفه همیشگی محصولات مورد نیازمان را خرید میکنیم اما برای معرفی به دوستان و آشنایانمان بدون همراهی آنها نمیتوانیم آن غرفه را معرفی کنیم تنها راه حل برای معروف شدن بین مردم این است که یک سایبان مغازه نصب کنید و لوگو ، نام غرفه را روی آن به چاپ برسانید حتی میتوانید شماره تماس هم بگذارید که مشتریان ثابت شما از زمان بسته و باز بودن غرفه ی شما آگاهی پیدا کنند یا اینکه برای سفارش محصولات با شما در تماس باشند.

چرا جنس پارچه سایبان مغازه باید مرغوب باشد؟

یکی از مهم ترین اجزای سایبان ، پارچه یا روکش آن میباشد که باید دارای مقاومت بالا در برابر باد شدید ، باران ، توفان ، گرمای شدید آفتاب باشد. از دلایلی که باید به مرغوبیت پارچه سایبان مغازه خود اهمیت دهید این است که برخی شرکت ها از پارچه های مرغوب استفاده نمیکنند و بعد از مدتی در اثر تابش آفتاب ترک خورده یا دچار پوسیدگی ، رنگ پریدگی می شود و همچنین در اثر خیس شدن پارچه کوتاه می شود که در برخی موارد بعد از یک ماه این اتفاق افتاده است. برخی از پارچه ها هستند که ظاهر بسیار نامناسبی دارند و از لحاظ زیبایی سایبان نیاز مشتریان را رفع نمیکنند و به طور کامل رضایت کاملی ندارند.

پارچه سایبان مغازه دارای انواع مختلفی است که شامل موارد زیر میشود :

1- پی وی سی

2-پارچه برزنت

3-سازه کششی

4-اکریلیک

پارچه پی وی سی در بین تمام پارچه سایبان ها بیشترین استفاده را دارد دلیل محبوبیت آن هم این است که دارای تنوع طرح و رنگ زیادی است که دست مشتریان را در انتخاب پارچه سایبان مورد نظرشان بدون هیچ محدودیت باز گذاشته است و از دیگر دلایل استقبال عرضه کنندگان سایبان از این نوع پارچه این است که دارای کیفیت بالایی است (اگر اورجینال باشد) ، مقاومت بسیار بالایی دارد ، اشعه ی خورشید را از خود به هیچ وجه عبور نمی دهد و همچنین برای مناطقی مثل شمال که رطوبت هوا و بارش باران زیاد است بسیار مناسب می باشد، قابلیت چاپ متن ، لوگو ، شماره تماس و انواع تبلیغات دیگر را دارد بدون اینکه در طول زمان کمرنگ شود یا از بین برود.

برای انتخاب پارچه سایبان مغازه مورد نظرتان میتوانید با مشاوران تخصصی سایبان شاهد در ارتباط باشید تا آنها شما را در این زمینه راهنمایی کنند و بهترین پیشنهاد ها را ارائه نمایند.

سایبان مغازه راهی برای مشهور شدن

اگر دنبال راهی هستید که تبلیغات کنید ولی هزینه های آن به قدری زیاد است که شما را از تبلیغات دور میکند ولی در فکر این هستید که مشتریانتان را زیاد کنید تا درآمدتان از اینی که هست بیشتر شود میتوانید با کمترین هزینه تبلیغات موثری انجام دهید به طوری که در بین مردم مشهور شوید و با ارائه محصولات مفید سر زبانها بیفتید.

چاپ تبلیغات روی پارچه سایبان مغازه که شامل شماره تماس ، نام مغازه ، لوگو ، شعار تبلیغاتی ، جمله ی انگیزشی زیبا میباشد میتواند باعث جذب مردم شود.

تاثیر چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه میوه و تره بار طوری است که مشتریان شما از نام مغازه میوه فروشی که خرید میکنند آگاه می شوند و با قرار دادن شماره تماس مشتریان ثابت شما برای سفارش محصولات میتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند و محصولاتی که میخواهند را سفارش دهند یا برخی از مشتریان دیگر از ساعت باز بودن و بسته بودن مغازه ی شما آگاهی پیدا کنند.

سایبان مغازه با کیفیت را با ما تجربه کنید !

اگر دنبال یک سایبان مغازه با کیفیت هستید میتوانید با بهترین شرکت عرضه کننده انواع سایبان ، سایبان شاهد در ارتباط باشید.

سایبان شاهد با در نظر گرفتن بهترین ابزار آلات و پارچه سایبان توانسته بهترین سایبان ها را خدمت مشتریان عزیز ارائه نماید و در زمینه های شستشوی سایبان ، تعمیر و تعویض انواع سایبان فعالیت درخشانی دارد که میتوانید در هر زمینه ای که خواستید با سایبان شاهد در ارتباط باشید.

با کلیک بر روی دکمه ی زیر می توانید بدون اتلاف وقت با ما در ارتباط باشید.

سایبان برقی میوه فروشی

سایبان برقی برای هر کسب و کاری

سایبان برقی میوه فروشی یکی از پروژه های انجام شده توسط شرکت سایبان برقی شاهد می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به شما اطلاعاتی بدهیم که به راحتی و بودن هیچ نگرانی انتخاب درست را برای کسب و کار خود انجام دهید. همانطور که می دانید اغلب فروشندگان برای محافظت از مغازه ی خود سایبان مغازه را سفارش می دهند اما چیزی که مهم است بدانید این است که آیا واقعا یک سایبان مغازه می تواند به تنهایی از مغازه ی شما محافظت کند. البته این سوالی است که بیشتر فروشندگان دارند.

در قدیم استفاده از سایبان های دستی بسیار باب بود اما امروزه با وجود تولید سایبان برقی استفاده از سایبان دستی دیگر معنایی ندارد و مغازه داران برای حل مشکلات مغازه ی خود سایبان مغازه را سفارش می دهند. شما هر کسب و کاری که داشته باشید به راحتی می توانید از سایبان برقی استفاده کنید. سایبان برقی از مغازه ی شما در برابر عوامل طبیعی همچون بارش باران، بارش برف، تگرگ، بادهای شدید و… از مغازه ی شما محافظت می کند.با سایبان برقی مشکلات مغازه ی شما به راحتی حل خواهد شد پس خرید آن جز واجبات یک مغازه می باشد.


ایجاد سایه امن برای میوه فروشی به کمک سایبان برقی

به دلیل این که پروژه شرکت ما مربوط به سایبان برقی میوه فروشی می باشد مثالی را برای شما می زنیم تا شما راحت تر بتوانید درک کنید که چرا این میوه فروشی سایبان برقی را برای مغازه ی خود نصب کرده است. فرض کنید شما یک مغازه ی میوه فروشی دارید مشتری از شما میوه های سفت و سالم را خریداری می کند تا میوه ها له و خراب را؟ خب اگر جواب سوال را دادید و جواب شما گزینه اول بود باید بگوییم یک میوه فروشی با نور خورشید بسیار مشکل دارد زیرا نور خورشید باعث می شود تا میوه ها پلاسیده و خراب شوند و این باب میل مشتری نیست.

برای حل این مشکل یک میوه فروش باید برای میوه های خود یک سایه ی امن را ایجاد کند تا مشکلی پیش نیاید. بهترین راه حل برای افرادی که مغازه ی فروش میوه را دارند استفاده از سایبان برقی می باشد. سایبان برقی برای آن ها سایه ای امن را بدون هیچ مشکلی ایجاد می کند، وجود سایه باعث می شود میوه ها سالم باقی بمانند و مشتری بدون هیچ نگرانی از آن ها خرید انجام دهد. اگر مشتری بداند که میوه های آن ها مناسب برای خرید می باشد در خریدهای بعدی نیز به آن ها مراجعه کرده و تبدیل به مشتری دائم مغازه می شود. پس باید بگوییم سایبان برقی علاوه بر ایجاد سایه در زمینه ی افزایش درآمد نیز کمک بزرگی به مغازه داران می کند.


خنک نگه داشتن مغازه در تابستان به کمک سایبان برقی

مغازه ی میوه فروشی از آن دسته از مغازه ها می باشد که نیاز به ویترین ندارد و معمولا برای آن که میوه ها پلاسیده نشوند درب مغازه را باز می گذارند اما در تابستان با گرما چه باید کرد؟ قطعا شما هم از گرمای تابستان خبر دارید که چقدر دما بالا می باشد و عموما مغازه داران از وسایل سرمایشی برای خنک نگه داشتن مغازه استفاده می کنند اما خب می دانید این وسایل چقدر هزینه ی مصرف انرژی را بالا می برد؟ باز هم سایبان برقی میوه فروشی می تواند این مشکل را حل کند.

سایبان برقی به دلیل ساختاری که دارد می تواند به راحتی فضای داخلی مغازه را خنک نگه دارد بدون آن که شما نیاز به وسایل سرمایشی داشته باشید و این به معنی کاهش مصرف انرژی می باشد. شما هر چقدر بتوانید مصرف انرژی را کمتر کنید کمک بزرگی به محیط زیست خود کرده اید. شما به کمک سایبان مغازه توانسته اید سهم زیادی در مصرف کاهش انرژی داشته باشید. برای یک میوه فروش خنک نگه داشتن مغازه امری حیاتی می باشد این کار به کمک سایبان برقی به راحتی انجام می شود.


سرمای زمستان را با سایبان برقی پشت سر بگذارید

سرمای زمستان می تواند باعث خراب شدن میوه ها و یخ زدن آن ها شود اما وسایل گرمایشی نیز می تواند باعث خراب شدن آن ها شود راهکاری که دارید چیست؟ پیشنهاد ما به شما سایبان برقی میوه فروشی می باشد که می تواند در راه نیز به کمک شما بیاید. برای حل این مشکل باید بگوییم که سایبان مغازه در زمستان می تواند دمای مغازه ی شما را گرم نگه دارد به طوری که به میوه ها آسیبی وارد نشود و سالم باقی بمانند. نگران نباشید خودتان نیز سردتان نخواهد شد زیرا سایبان برقی شما را نیز گرم نگه خواهد داشت و رضایت شما را نیز به دست خواهد آرود. میوه فروشی جز کسب و کارهایی می باشد که نیاز به رسیدگی زیادی دارد پس از آن غافل نشوید.


سفارش سایبان برقی از شرکت سایبان شاهد

یک مغازه ی میوه فروشی سایبان برقی را برای خود سفارش داد شما هم می توانید سایبان برقی را برای خود سفارش دهید و بیشترین استفاده را از آن ببرید. شما هر کسب و کاری که داشته باشید می توانید سایبان برقی را برای خود سفارش دهید. برای سفارش سایبان برقی می توانید با شرکت سایبان شاهد در تماس باشید. شرکت ما انواع سایبان برقی از جمله سایبان مغازه و سایبان پارکینگ را تولید می کند همچنین شرکت ما خدمات ترمیم و تعویض و شستشوی پارچه ی سایبان را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای استعلام قیمت و سفارش سایبان برقی در انواع مختلف با ما در تماس باشید.